Retouren & Ruilen

                                                                      Ludina’s Retourformulier PDF

Ruilen of retourneren kan binnen 14 dagen.

Mocht retourneren of omruilen nodig zijn, dan kan dat met dit formulier hierboven. Deze kunt u uitprinten. Vul het formulier zo goed mogelijk in, stop dit formulier vervolgens bij uw pakket in en breng het naar een PostNL locatie. 

Het betaalde bedrag wordt zo spoedig mogelijk na ontvangst van het pakket terug gestort op uw rekening. Let er hierbij op dat verzendkosten alleen vergoed worden mits de gehele bestelling wordt geretourneerd, wordt er dus 1 artikel van een grotere bestelling geretourneerd, dan zijn deze verzendkosten voor u zelf. Bij een omruiling wordt het nieuwe artikel altijd gratis verzonden.

 

  • LET OP!: Artikelen worden altijd gecontroleerd vóór verzending, bij een retour dient het artikel in originele staat te zijn. Dit houdt in:
    • Ongewassen
    • Onbeschadigd
    • Ongedragen
    • Prijskaartjes aangehecht.

 

  • Artikelen dienen daarnaast ook weer in de originele verpakking terug gestuurd te worden. Schoenen, hakken, laarzen, slippers etc. dienen met de originele doos terug gestuurd te worden, en die dient onbeschreven en/of on-beplakt te zijn.
  • Sieraden en badkleding worden alleen retour genomen met hygiëne-zegel. Mocht deze missen of gebroken zijn dan vervalt het recht van retour. 
  •  Wanneer er een vermoeden is dat artikelen reeds gebruikt zijn of beschadigd door de schuld anders dan die van de leverancier of Ludina’s, dan behoudt Ludina’s het recht om slechts een gedeelte van het aankoopbedrag te crediteren of om het retour te weigeren.
  • Pas op met vlekken van bijvoorbeeld make-up, dan vervalt het recht van retour ook.

Garantie

  • Er wordt geen ‘’wasgarantie’’ gegeven. Het verkeerd wassen, verkleuringen etc. vallen onder eigen verantwoordelijkheid.
  • Er wordt geen garantie gegeven op versieringen zoals: glitters, steentjes, studs, parels, pailletten etc.
  • De garantie vervalt als de consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken.
  • De garantie vervalt als de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn.
  • Er wordt geen garantie gegeven op het pluizen en/of pillen van kleding, dit ontstaat door de wrijving van de stof. Dit gebeurt zowel door het dragen van de kleding als tijdens het wassen.

 

Voor verdere vragen kunt u altijd een mail sturen naar: info@ludinas.nl 

Of een berichtje sturen via Instagram of Facebook.

Heel veel liefs,

Ludina’s